0:00
Γράφει η Χριστίνα Μαργέτη.
Χρόνια μας πολλά και πάντα δυναμικά και μαχητικά! Μην ξεχνάμε ποτέ ότι σήμερα δεν είναι απλά μια γιορτή, αλλά τιμούμε τους αγώνες όλων των θηλυκοτήτων για ελευθερία και ισότητα, διαχρονικά, ενάντια στην καταπίεση, τη φαλλοκρατία και την πατριαρχία. Και αυτοί οι αγώνες, μικροί ή μεγάλοι, στο χθες, στο σήμερα και στο αύριο, είναι καθημερινοί. Εύσωμες και λεπτές, με καμπύλες, ή χωρίς, Ψηλές μου και κοντούλες μου, με ή χωρίς μήτρα, με δύο στήθη, ένα ή κανένα, ιθαγενείς, μετανάστριες, γυναίκες από κάθε άκρη του πλανήτη, ένθεες, άθεες, αγνωστικίστριες, χριστιανές, μουσουλμάνες, βουδίστριες και όσες ακόμα ψάχνονται. Δεξιές, αριστερές, απολιτίκ, οικολόγες. αναρχοαυτόνομες. Ευκατάστατες ή μη, με προνόμια ή χωρίς ούτε ένα. Να μας χαιρόμαστε!
Να τονίσω στο σημείο αυτό κάτι αυτονόητο… Οτι γυναίκα δεν σημαίνει αυτόματα και μητέρα. Το αν θελήσει μία γυναίκα να γίνει ποτέ μητέρα είναι καθαρά προσωπική της επιλογή, σύμφωνα με τη θέληση και τη ζωή της. Σήμερα είναι εξάλλου η Ημέρα της Γυναίκας. Όχι της μητέρας. Οι μητέρες έχουν άλλη παγκόσμια ημέρα αποκλειστικά ως μητέρες. Τις τελευταίες σειρές τις γράφω για να τις διαβάζουν κάποιοι δημοσιογράφοι σε τηλεοπτικά κανάλια (…) που παρουσιάζουν την Ημέρα της Γυναίκας σαν να ήταν το ίδιο πράγμα με την Ημέρα της Μητέρας… Καταλαβαίνουμε όλες μας τη φαλλοκρατική προπαγάνδα που συνδέει τη γυναικεία ταυτότητα σώνει και καλά με τη μητρότητα πολύ καλά…
Χρόνια πολλά και αγωνιστικά λοιπόν σε όλες τις γυναίκες, σε όλες τις θηλυκότητες, χωρίς εξαιρέσεις και αστερίσκους. Να χαιρόμαστε τις εαυτές μας!
