You are currently viewing ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΣΤΟ ΡΕΪΚΙ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΣΤΟ ΡΕΪΚΙ

0:00

 

Γράφει η Χριστίνα Μαργέτη.

 

Κάποιες και κάποιοι εκφέρουν την άποψη ότι κακώς πληρώνονται οι ενεργειακές θεραπεύτριες και θεραπευτές για το Ρέικι που κάνουν διότι σύμφωνα με τα λεγόμενα τους, το Ρέικι είναι αγνή ενέργεια της συμπαντικής αγάπης και δεν πρέπει να γίνεται εμπόριο. Συμφωνώ μόνο στο ότι το Ρέικι φυσικά και είναι η ανιδιοτελής ροή της συμπαντικής αγάπης. Διαφωνώ όμως με την πεποίθηση τους έναντι των χρηματικών αμοιβών. Το χρήμα είναι στην ουσία μια ανταλλαγή ενέργειας. Σε όλα υπάρχει ένα δούναι και λαβείν. Καλό είναι να υπάρχει ισορροπία σε αυτό. Αν δεν υπάρχει αυτή η ισορροπία σε κάθε τομέα της ζωής μας γενικά και υπάρχει μόνο το “δούναι” καταντά εκμετάλλευση. Κλοπή ενέργειας το θεωρώ προσωπικά.

Όσον αφορά το Ρέικι σε έκτακτες και σοβαρές περιπτώσεις ανάγκης εκεί βεβαίως εννοείται ότι πρέπει να υπάρχει δωρεάν βοήθεια για όποιο άτομο το χρειάζεται και μας το ζητήσει. Αυτό είναι αυτονόητο.  Κάποιες φορές η ενεργειακή  θεραπεύτρια/θεραπευτής ίσως να μπορεί να δεχθεί την ανταλλαγή σε είδος (την οποία αντιπροτείνουν κάποια άτομα που είναι ενάντια στις χρηματικές αμοιβές) πράγμα θετικό και θεμιτό. Μέχρι πότε όμως θα υπάρχει αντικειμενικά η ανάγκη των ειδών που έχεις να δώσεις στο άλλο πρόσωπο; Η προπαγάνδα και η πεποίθηση ότι το χρήμα είναι “δαιμονικό” μια χαρά βολεύει την “ελίτ” του πλανήτη (το αναφέρω ακολουθώντας το σκεπτικό κάποιων) εφόσον οι μάζες το αποποιούνται με την νοοτροπία ότι είναι διαβολικό.

Βεβαίως και έχει σημασία ο τρόπος που βγάζεις τα χρήματα σου. Αν π.χ. δολοφονείς άνθρωπες/ανθρώπους, κλέβεις τους κόπους των άλλων ή αν είσαι κάνας δουλέμπορος λόγου χάρη ε ναι, τότε φυσικά να συμφωνήσω ότι τα χρήματα που αποκτούνται με τέτοιους τρόπους είναι “καταραμένα”. Άλλο θέμα  αυτό όμως και άλλο είναι η δαιμονοποίηση της έννοιας της ανταμοιβής , δηλαδή του λαμβάνω ότι δικαιούμαι, ότι αξίζω και κατ’ επέκταση του πλούτου και της ευημερίας στη σκέψη σου, στο υποσυνείδητο σου. Εξάλλου στο ίδιο το σύμπαν υπάρχει υπεραφθονία των πάντων, πλούτος σε όλες του τις μορφές, πλουραλισμός. Εμείς εδώ γιατί να έχουμε την νοοτροπία της μιζέριας;

Εκτός των άλλων η ενεργειακή θεραπεύτρια και θεραπευτής στις περισσότερες περιπτώσεις τουλάχιστον, έχει δώσει ενέργεια, χρόνο και σίγουρα τα χρήματα της/του ώστε να αγοράσει σχετικά  βιβλία, να παρακολουθήσει συνεδρίες, μαθήματα, σεμινάρια για να μάθει, να κάνει πρακτική, να εξασκηθεί, να εξελιχθεί για να γίνει αυτό που είναι σήμερα… Φυσικά και πρέπει να ανταμείβονται για την πορεία τους, την προσπάθεια, τον κόπο, το χρόνο που δαπάνησαν, την ενέργεια που δίνουν σε αυτό που αγαπούν να κάνουν, τις συνεδρίες, τη δουλειά τους και ότι άλλο παρέχουν. Ο κόπος και η δουλειά του κάθε ατόμου (σε όλα γενικά όχι μόνο στο Ρέικι) πρέπει να ανταμείβεται. Είναι αυτονόητο για μένα. Όλα τα άλλα προσωπικά τα θεωρώ “βερεσέ”  προερχόμενα προφανώς απο εσφαλμένες αντιλήψεις για το χρήμα και από περιοριστικά νοητικά προγράμματα, τα οποία λειτουργούν αρνητικά για την  προσωπική εξέλιξη και την ευημερία του κάθε ατόμου.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΪΚΙ

 

 

Copyright © Νέα Θεμίσκυρα – Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται