ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ
Γράφει η Χριστίνα Μαργέτη. Μερικά άτομα προτιμούν τον χειμώνα, άλλα το καλοκαίρι. Στα νεότερα χρόνια της ζωής μου, μου άρεσε περισσότερο ο χειμώνας. Έπειτα, μεγαλώνοντας, αγάπησα περισσότερο το καλοκαίρι και αντιπάθησα τους χειμώνες. Μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο όμως, κατάλαβα…
